Politica de livrare
În sens restrâns, Oferta de servicii de formare a Asociației „Centrul de Perfecționare al Specialiștilor în Educație – Didactica Magna”, denumită în continuare Asociația, este formată din derularea de Cursuri de formare profesională.
În sens larg, serviciile Asociației, folosite în continuare sub denumirea generică de Servicii, includ consilierea în vederea înscrierii, înscrierea în cadrul unui Curs, furnizarea de formare profesională/continuă prin mijlocirea condițiilor logistice, organizatorice și de resurse umane, punerea la dispoziție a materialelor și documentelor necesare înscrierii, parcurgerii și absolvirii Cursului, participarea la evaluare/examinare și certificarea competențelor/aptitudinilor dobândite în urma participării la activitățile Cursului.
Platforma mai furnizează și posibilitatea achiziționării unor Produse fizice (cărți și alte produse din categorii conexe).
Oferirea Serviciilor și Produselor este condiționată de plata taxei de Curs / plata Produselor.
1. Politica de livrare a Produselor
Procesarea Comenzilor: Toate comenzile plasate pe site-ul Didactica Magna vor fi procesate în termen de 1-2 zile lucrătoare de la primirea acestora.
1. Opțiuni de Livrare
Oferim mai multe opțiuni de livrare, inclusiv curierat rapid, poștă standard și ridicare personală de la sediul nostru. Costurile și timpul de livrare vor varia în funcție de opțiunea selectată de către client.
2. Costuri de Livrare
Costul livrării va fi calculat în funcție de opțiunea de livrare aleasă de client și de destinația finală. Aceste costuri vor fi afișate în mod transparent înainte de finalizarea comenzii.
3. Livrare Gratuită
Oferim livrare gratuită pentru comenzile cu valoare totală mai mare de 500 lei. Aceasta se aplică doar pentru livrarea standard și nu include taxele suplimentare pentru servicii de livrare specială.
4. Actualizări privind Starea Livrării
Clienții vor primi actualizări privind starea livrării prin e-mail sau SMS, inclusiv un număr de urmărire (unde este disponibil) pentru a monitoriza parcursul comenzii lor.
5. Livrare Internațională
Oferim livrare internațională pentru clienții din afara țării. Costurile și timpul de livrare pentru comenzile internaționale vor fi afișate în mod clar înainte de finalizarea comenzii.
6. Probleme cu Livrarea
În cazul în care clienții întâmpină probleme cu livrarea, îi încurajăm să ne contacteze imediat. Vom colabora cu serviciile de livrare pentru a rezolva orice problemă în cel mai scurt timp posibil.
7. Ridicare Personală
Clienții au opțiunea de a ridica personal comenzile de la sediul nostru. Detalii suplimentare despre locația și orele de funcționare vor fi furnizate la finalizarea comenzii.
2. Politica de livrare a Cursurilor
Procesul de livrare al cursurilor se face conform principiilor generale de livrare al serviciilor. În acest sens, procesul de livrare al cursurilor se realizează în conformitate cu prevederile în vigoare ale instituțiilor care acreditează sau autorizează aceste cursuri, cu principiile Asociației și în parteneriat cu instituțiile cu care au fost încheiate protocoale de colaborare cu scopul desfășurării și livrării cursurilor. Etapele urmate pentru livrare sunt:
Cursurile sunt livrate, conform documentațiilor în vigoare, în urma unui proces de înscriere care conține o serie de pași necesari pentru a lua la cunoștință intenția potențialului cursant de a participa la astfel de cursuri de formare (transmiterea documentelor de înscriere, plata taxei / avansului taxei și încheierea unui contract de formare între Asociație și Cursant). Modalitățile de înscriere la curs sunt:
- direct, prin apelul la serviciile de înscriere, prin intermediului magazinului aflat pe website-ul Asociației, prin intermediul e-mailului sau telefonic;
- indirect, prin intermediul instituțiilor partenere.
Pasul ulterior înscrierii este acela de livrare efectivă a serviciilor de formare, realizată în urma derulării procedurilor de debut și desfășurare ale grupei.
În urma finalizării cu succes a pașilor anteriori, etapa finală este cea de absolvire și certificare, care constă în acordarea atestatului de formare continuă / certificatului de formare profesională și care certifică dobândirea competențelor.
Cursantul beneficiază de o parte din serviciile Asociației, excluzându-le pe cele de formare, începând de la momentul înscrierii, acesta fiind notificat prin e-mail imediat ce comanda a fost trimisă, finalizată sau sunt probleme cu procesarea acesteia. Acesta va beneficia de serviciile de formare odată cu semnarea contractului de formare, concomitent cu debutul activităților de formare ale grupei programului de formare în care aceștia au fost distribuiți. Procesul de distribuire al cursanților se realizează în ordinea cronologică a înscrierilor.
Activitățile de formare au loc în conformitate cu prevederile în vigoare ale instituțiilor care acreditează sau autorizează aceste cursuri, dar și în funcție de constrângerile exterioare sau de situațiile de forță majoră care pot apărea pe parcursul acreditării cursurilor. Astfel, activitățile de formare se vor desfășura în funcție de modalitatea în care acestea au fost acreditate (față-în-față, blended-learning sau online), în cazuri de forță majoră acestea fiind desfășurate online, prin intermediul platformelor avizate de instituțiile abilitate (Moodle, Google Workspace etc.).
Pe parcursul acestor etape, eventualele disfuncționalități sau probleme apărute pot fi rezolvate prin intermediul contactării personalului Asociației prin mijloacele prezentate pe diversele canale de comunicare, în caz contrar soluționarea lor putând fi realizată conform legislației în vigoare și în funcție de natura problemei sau disfuncționalităților apărute.
Politica de Retur și Anulare – Didactica Magna
Cursantul poate renunța în orice moment la serviciile de formare, luând în același timp la cunoștință faptul că nu va mai putea beneficia în continuare de serviciile de formare ale Asociației decât în urma reluării procesului de înscriere, iar avansul / taxele efectuate până la momentul renunțării nu sunt returnabile, cu excepția cazurilor în care decizia de renunțare se implementează înaintea datei de începere a serviciilor de formare, conform calendarului de activități, sau după participarea la până la 25% din activitățile de formare. Returnarea taxei / avansului se realizează în termen de 7 zile de la data trimiterii cererii de returnare a taxei.
Modalitățile de luare la cunoștință ale deciziei de renunțare la serviciile de formare ale Asociației se poate face prin intermediul mijloacelor de comunicare puse la dispoziție de Asociație, prin intermediul unei cereri care să conțină în scris intenția expresă a cursantului de a renunța la serviciile de formare ale Asociației.
De asemenea, vor fi respectate clauzele prevăzute în Contractul de formare încheiat între Asociație și Cursant, în caz contrar aceste servicii fiind întrerupte și anulate unilateral de către Asociație din momentul nerespectării acestor clauze / obligații din partea Cursantului sau ale Asociației.
1. Anularea participării la un Curs
Cumpărătorii pot anula o comandă de curs în termen de 24 de ore de la plasarea comenzii, fără a fi supuși unor taxe suplimentare, prin contact direct la datele de contact de mai jos. De asemenea, Cumpărătorul nu trebuie să fi parcurs mai mult de 25% dintr-un anumit curs înainte de a fi anulată participarea la Curs.
2. Returnare produse fizice
Dacă clienții doresc să returneze un produs fizic, acesta trebuie să fie în condiții bune și neutilizat. Termenul de returnare pentru produse fizice este de 30 de zile de la primirea comenzii. Cheltuielile de transport pentru returnarea cărții sunt suportate de către cumpărător, cu excepția cazurilor în care produsul a fost primit defectuos sau greșit.
3. Returnare Cărți Electronice (E-books) sau Cursuri Online
Din motive de drepturi de autor și securitate digitală, cărțile electronice sau accesul la cursurile online nu sunt eligibile pentru returnare sau rambursare după ce acestea au fost descărcate sau accesate.
4. Cărți Defecte sau Comenzi Greșite
În cazul în care cumpărătorii primesc o carte defectă sau o comandă greșită, aceștia sunt încurajați să contacteze serviciul nostru de relații cu clienții în termen de 7 zile de la primirea comenzii. Vom organiza înlocuirea produsului sau rambursarea comenzii.
5. Procesarea Rambursărilor
Rambursările vor fi procesate în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului returnat.
Rambursarea se va face în contul original de plată al cumpărătorului.
6. Contact – Didactica Magna
Pentru orice întrebări sau solicitări referitoare la retururi și anulări, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail acpse.didacticamagna@gmail.com sau la numărul de telefon [123-456-7890].